tisdag 22 september 2015

Ett år äldre..

Tänk att man nu har blivit ett helt år äldre! Vart tar åren vägen? Även om jag inte alls gillar att bli äldre så känns det ändå helt okej.. När man var 18 år och slutade skolan så var allt så osäkert, svårt att få jobb och svårt att redan då få bostad. Men nu sitter man här i hus, man har gift sig och fått 2 underbara barn, jag har en man som jobbar och sliter varje dag och jag har själv en mer stabil inkomst.. Så på det viset så känns det ändå helt okej att bli ett år äldre.


Jag måste också få passa på att tacka för alla underbara gratulationer igår! Det blev en lugn födelsedag i pyjamas då lillasyster är hemma och är sjuk.. Men idag verkar hon piggare, inte tillräckligt frisk för att gå till dagis. Så efter att vi lämnat storebror så ska vi nog ta oss en promenad. Men nu ska jag sätta mig och virka lite innan vi kockar igång dagen.. 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar ett härligt spår efter dig ♥