måndag 7 september 2015

Ett år har gått..

OJa! Det har gått ett helt år sen jag skrev sist och en himla massa har hänt sen dess.. Jag har hunnit sluta på Hemfrid och även bytt jobb en gång till sen dess. Och även om jag trivs jätte bra där jag är nu så är jag inte helt säker på om det verkligen är det jag vill arbeta med. Men jag trivs för stunden och man kan ju alltid byta igen sen..

Sedan jag skrev sist så har vi även köpt hus! Äntligen!!! Vi hittade vårat dröm hus 2 mil ifrån Västerås 


160kvm, 8 rum och kök, 2 st öppna spisar, burspråk och en härlig kombination av gammal charm och nya mordärnigheter.. Även om vi har en lång väg att gå innan det är renoverat efter vårt tycke så är det redan nu en dröm! Vi flyttade in på midsommarafton och redan nu så känns det som att vi har hunnit med massor.. Och jag kan säga att planerna är många, kanske lite för många! Men Rom byggdes ju inte på en dag och det är endå skönt att ibland kunna drömma sig bort lite. Här kommer lite fler bilder på hur huset såg ut när vi flyttade in: 









Tomten är idag på 1600kvm och det finns så mycket potential! Redan på dessa månader som vi nu har bott i huset huset så har vi hunnit med massor och mer hoppas vi på att hinna med innan vintern kommer.. Och jag ska försöka uppdatera lite oftare än en gång om året! 

Ha det bäst tills nästa gång 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar ett härligt spår efter dig ♥